أخبار النجوم

محمد رشاد يتهم "مُقرّبين" بالتسبُّب في إلغاء زفافه.. فما الذي فعلوه؟!

محمد رشاد يتهم "مُقرّبين" بالتسبُّب...

كشف الفنان المصريّ، محمد رشاد، عن السبّب الحقيقيّ، لإلغاء حفل زفافه من الإعلامية، مي حلمي، مؤكدًا، أنّ هناك بعض الأشخاص المقرّبين تسبّبوا في حدوث فتنة، بين العائلتين، بسبب تناقل الكلام. وأضاف في مداخلة هاتفية، عبر أحد البرامج التلفزيونية:"اللي بينا حب كبير وعشرة طيبة على مدار سنين.. بس الموقف اللي حصل يوم الفرح أنا كنت شايف إني ماينفعش أتغاضى عنه أو يعدي بالنسبة ليا أو لأهلي.. سوء التفاهم اللي حصل بسبب قيام بعض الناس بتوصيل كلام بين العائلتين فحصل فتنة بينهم". https://www.facebook.com/OnEntertainment.eg/videos/332173153999135/ وتابع: "سواء كان في نصيب أو مافيش.. أتمنى من ربنا أنه يجعل الخير ما بينا إحنا الاتنين... ومي كانت لتحضر

كشف الفنان المصريّ، محمد رشاد، عن السبّب الحقيقيّ، لإلغاء حفل زفافه من الإعلامية، مي حلمي، مؤكدًا، أنّ هناك بعض الأشخاص المقرّبين تسبّبوا في حدوث فتنة، بين العائلتين، بسبب تناقل الكلام.

وأضاف في مداخلة هاتفية، عبر أحد البرامج التلفزيونية:"اللي بينا حب كبير وعشرة طيبة على مدار سنين.. بس الموقف اللي حصل يوم الفرح أنا كنت شايف إني ماينفعش أتغاضى عنه أو يعدي بالنسبة ليا أو لأهلي.. سوء التفاهم اللي حصل بسبب قيام بعض الناس بتوصيل كلام بين العائلتين فحصل فتنة بينهم".

حصرياً : أول رد من المطرب " #ُمحمد_رشاد " و تفاصيل أنفصاله عن المذيعة " #مي_حلمي " قبل حفل الزفاف بساعتين

حصرياً : أول رد من المطرب " #محمد_رشاد " و تفاصيل أنفصاله عن المذيعة " #مي_حلمي " قبل حفل الزفاف بساعتين #ON_E | #كل_يوم

Posted by OnEnt on Tuesday, October 23, 2018

وتابع: "سواء كان في نصيب أو مافيش.. أتمنى من ربنا أنه يجعل الخير ما بينا إحنا الاتنين... ومي كانت لتحضر للفرحة ديه بشكل هستيري وأنا كمان كنت بحضر للفرحة ديه وعملتلها أغنية رومانسية".

وأردف: "أنا وهي بنحاول نحل المشاكل اللي ظهرت دي ما بين الناس القريبين مننا عشان الدنيا تبقى ماشية.. والكلام الكتير اللي طلع اكيد مش صح".

 

اترك تعليقاً