عبير صبري تستعين بـ"أحمد زكي" لتوجي...

أخبار النجوم

عبير صبري تستعين بـ"أحمد زكي" لتوجيه رسالة ناريّة لمنتقديها!

وجّهت الفنانة المصرية عبير صبري رسالة ناريّة إلى منتقديها ومروّجي شائعات إجرائها عمليات تجميل، بعد صورتها المتداولة مع زوجها والتي ظهرت فيها أصغر سنًا وبملامح مختلفة. ونشرت عبير صورةً للفنان الراحل أحمد زكي مدوّنة عليها عبارة شهيرة له من أحد أفلامه، تقول: "كلهم كدابين وعارفين إنهم كدابين وعارفين إننا عارفين إنهم كدابين وبرضه مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم". وعلّقت صبري على الصورة قائلةً: "لكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسيين الكدابين، والناس اللي فشلت تكون شيء، فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء". وتابعت: "والناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان

وجّهت الفنانة المصرية عبير صبري رسالة ناريّة إلى منتقديها ومروّجي شائعات إجرائها عمليات تجميل، بعد صورتها المتداولة مع زوجها والتي ظهرت فيها أصغر سنًا وبملامح مختلفة.

ونشرت عبير صورةً للفنان الراحل أحمد زكي مدوّنة عليها عبارة شهيرة له من أحد أفلامه، تقول: "كلهم كدابين وعارفين إنهم كدابين وعارفين إننا عارفين إنهم كدابين وبرضه مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم".

وعلّقت صبري على الصورة قائلةً: "لكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسيين الكدابين، والناس اللي فشلت تكون شيء، فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء".

وتابعت: "والناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهدة كبيرة، ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورات والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي بينقط سم فاكرين إن سمهم يقلل جمال روحي أو حتى شكلي".

View this post on Instagram

لكن الواحد بيترفع عن المرضي النفسين الكذابين والناس اللي فشلت تكون شيء فملاها الحقد والحسد والغل علي اللي حقق شيء والناس البائسه المريضه اللي فاكره انها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين انه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهده كبيره ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورات والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي اللي بينقط سم ومعندهمش غير شاشه تليفون يستخبوا وراها فاكرين ان سمهم يقلل جمال روحي او حتي شكلي ..الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينه دي كفايه النار اللي جوه قلوبهم علي راى المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يااحمر الخدين ....#abeersabry #abeer_sabry #AA#عبير_صبري#سوشيال_ميديا

A post shared by Abeer Sabry (@abeersabryofficial) on

وأضافت: "الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينة دي، كفاية النار اللي جوة قلوبهم على رأي المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين".

وكانت عبير صبري قد نفت في وقت سابق إجراءها عمليات تجميل بعد صورها المتداولة مع زوجها، مشيرةً إلى أن هذه الصور معدلة ببرنامج "فوتو شوب".

يُذكر أن عبير صبري احتفلت بزفافها على المحامي أيمن البياع، في شهر يوليو الماضي، بمدينة دبي.