أخبار النجوم

سالي عبد السلام ترتدي الحجاب.. وتؤكّد: لا تهمني سخرية الجمهور!

سالي عبد السلام ترتدي الحجاب.. وتؤك...

كشفتْ المذيعة سالي عبدالسلام، عن سبب ارتدائها الحجاب في أحدث صورة نشرتها عبر صفحتها في إنستغرام، موضحة أنها  ترتديه لأنها في طريقها لحضور درس ديني في الصباج الباكر، لافتة إلى أنه رغم تعبها الشديد إلا أنها لم تستطع أنْ تتخلف عنه، قائلة: "من الممكن ألا يبتليك في أولادك ومالك وأهلك وشغلك وصحتك! ويبتليك في قلبك". https://www.instagram.com/p/BfTBLUMBGvV/?taken-by=sallyabdalsalam وشددت مذيعة برنامج "كلام نواعم" على أنها لا تتضايق من سخرية الجمهور منها بسبب حرصها على حضور الدروس الدينية، ونشرها صوراً بالحجاب، قائلة: "متخافش من حد يتريق أو يستظرف! وياريتك تعمل الاتنين يمكن يحسن خاتمتك بدل ما تعيش شيطان وتموت لقدر الله بوجع مش لنفسك

كشفتْ المذيعة سالي عبدالسلام، عن سبب ارتدائها الحجاب في أحدث صورة نشرتها عبر صفحتها في إنستغرام، موضحة أنها  ترتديه لأنها في طريقها لحضور درس ديني في الصباج الباكر، لافتة إلى أنه رغم تعبها الشديد إلا أنها لم تستطع أنْ تتخلف عنه، قائلة: "من الممكن ألا يبتليك في أولادك ومالك وأهلك وشغلك وصحتك! ويبتليك في قلبك".

درس دين ٩ ونص الصبح ليه 😬❤️ عشان احرم ابقى عيانة امبارح ما انا صليت فى البيت والله! 🤔😃 من الممكن ان لا يبتليك فى اولادك و مالك و اهلك و شغلك و صحتك! ويبتليك فى قبلك❤️! دى القاضية!!! وقلب سليم يا الله. التناقض فى ابهى صوره :) وصحابى شبهى 😂😄👋 نقول تانى! متخافش من حد يتريق او يستظرف! وياريتك تعمل الاتنين يمكن يحسن خاتمتك بدل ما تعيش شيطان و تموت لقدر الله بوجع مش لنفسك بس! ولكن عبرة للى حواليك! اللهم احسن خاتمتنا...❤️ الجمعة مباركة و السبت لذيذ عليكوا :) امسك فى الحبل والكافة هتربح! #اللهم_امين

A post shared by Sally Abdalsalam (@sallyabdalsalam) on

وشددت مذيعة برنامج "كلام نواعم" على أنها لا تتضايق من سخرية الجمهور منها بسبب حرصها على حضور الدروس الدينية، ونشرها صوراً بالحجاب، قائلة: "متخافش من حد يتريق أو يستظرف! وياريتك تعمل الاتنين يمكن يحسن خاتمتك بدل ما تعيش شيطان وتموت لقدر الله بوجع مش لنفسك بس! ولكن عبرة للي حواليك".

ولفتت المذيعة المصرية إلى أنّ الكثيرين يشبهونها بالفنانة شريهان بسبب جمالها المصري وشعرها الطويل الأسود، لافتة إلى أنّ هذا الأمر يسعدها للغاية ويزيدها فخرًا.

اترك تعليقاً