أخبار النجوم

إيمان العاصي تهدّد بشرى بالقتل!

إيمان العاصي تهدّد بشرى بالقتل!

محتوى مدفوع

داعبت الفنانة المصرية إيمان العاصي زميلتها الفنانة المصرية بشرى، في كواليس مسلسل "الدخول في الممنوع"، الذي استؤنف تصويره مؤخرا، إذ قامت إيمان بتهديد بشرى بمسدس في يدها، ما اضطر الأخيرة للوقوف مستندة إلى الحائط قبل إطلاق النار عليها. ده اللي بيحصل بعد 15 ساعة تصوير في مسلسل الدخول في الممنوع بعد قرابة عامين من توقف التصوير و بعد كم الاخبار الهباب اللي بنعيشها اليومين دول و العالم اللي اتجن من حوالينا ...عندما قفشت ايمان العاصي و اتخنقت مني و صوبت الى9 مللي نحوي بقيت اقولها السلاح يطول يا ايمان .....يهديكي يرضيكي مفيش فايدة ....اعقلي يا ايمان ده احنا اصحاب برضو

داعبت الفنانة المصرية إيمان العاصي زميلتها الفنانة المصرية بشرى، في كواليس مسلسل "الدخول في الممنوع"، الذي استؤنف تصويره مؤخرا، إذ قامت إيمان بتهديد بشرى بمسدس في يدها، ما اضطر الأخيرة للوقوف مستندة إلى الحائط قبل إطلاق النار عليها.

ده اللي بيحصل بعد 15 ساعة تصوير في مسلسل الدخول في الممنوع بعد قرابة عامين من توقف التصوير و بعد كم الاخبار الهباب اللي بنعيشها اليومين دول و العالم اللي اتجن من حوالينا ...عندما قفشت ايمان العاصي و اتخنقت مني و صوبت الى9 مللي نحوي بقيت اقولها السلاح يطول يا ايمان .....يهديكي يرضيكي مفيش فايدة ....اعقلي يا ايمان ده احنا اصحاب برضو مفيش فايدة ....طب مين هيربي العيال ؟ ؟ ؟ ابدا هي خلاص قفلت .....ادي آخرة الفن و سنينه .....

A photo posted by Bushra Rozza (@bushraofficial) on

ونشرت "بشرى" هذه الصورة عبر حسابها في إنستغرام، وعلّقت عليها قائلة "ده اللي بيحصل بعد 15 ساعة تصوير في مسلسل "الدخول في الممنوع"، بعد قرابة عامين من توقف التصوير، وبعد كمّ الأخبار الهباب اللي بنعيشها اليومين دول، والعالم اللي اتجن من حوالينا، عندما قفشت إيمان العاصي واتخنقت مني وصوّبت المسدس الـ9 مل نحوي، بقيت أقول لها السلاح يطول يا إيمان، يهديكي يرضيكي مفيش فايدة، اعقلي يا إيمان ده إحنا صحاب برضه، مفيش فايدة، طب مين هايربي العيال، أبدا هي خلاص قفلت، أدي آخرة الفن وسنينه".

ومن المعروف أن مسلسل "الدخول في الممنوع" توقف تصويره لمدة عامين بسبب وجود بعض المشاكل الإنتاجية، ولكن تم حلها مؤخرا وعاد العمل للتصوير مرة أخرى.

اترك تعليقاً