برامج

حمادة هلال يصاب في وجهه بمقلب رامز جلال.. والأخير يسخر (فيديو)

وقع الفنان حمادة هلال، ضحية في برنامج المقالب "رامز عقله طار"، الذي يُعرض على شاشة "إم بي سي مصر"، ويقدمه الفنان رامز جلال، حيث ذكر رامز أنه تجمعه علاقة صداقة بحمادة هلال، معلقًا:"ده أنا عاجنه وخابزه، ياما صعنا مع بعض، حمادة هلال صايع بس مش عاوز يبين". وأضاف رامز أن حمادة هلال أدى أغنية شعبية في بداية حياته "عمل منها خميرة حلوة، ومش بيشبع كاشات"، موجهًا حديثه لحمادة هلال:"إنت ظهورك معانا شرف ليك، بس عاوز أقولك إن اللي فات حمادة واللي جاي حمادة تاني خالص". وعندما سأل الفنان رامز جلال، الروبوت عن حمادة هلال، رد عليه: "كوباية شاي"، فسخر رامز:

وقع الفنان حمادة هلال، ضحية في برنامج المقالب "رامز عقله طار"، الذي يُعرض على شاشة "إم بي سي مصر"، ويقدمه الفنان رامز جلال، حيث ذكر رامز أنه تجمعه علاقة صداقة بحمادة هلال، معلقًا:"ده أنا عاجنه وخابزه، ياما صعنا مع بعض، حمادة هلال صايع بس مش عاوز يبين".

وأضاف رامز أن حمادة هلال أدى أغنية شعبية في بداية حياته "عمل منها خميرة حلوة، ومش بيشبع كاشات"، موجهًا حديثه لحمادة هلال:"إنت ظهورك معانا شرف ليك، بس عاوز أقولك إن اللي فات حمادة واللي جاي حمادة تاني خالص".

وعندما سأل الفنان رامز جلال، الروبوت عن حمادة هلال، رد عليه: "كوباية شاي"، فسخر رامز: "الله يخربيتك يا حمادة، الروبوت مش فاكر من تاريخك غير كوباية شاي .. فضحتنا".

واستمر المقلب في حمادة هلال في الفقرة الأولى مع حسن العسيري، وجرب عدة ألعاب في الملاهي والتي تخفّى بها رامز جلال لضرب حمادة هلال والسخرية منه، وتعرض حمادة هلال لإصابة في وجهه بعد تلقيه ضربة في لعبة معركة الألوان، وطلب التوقف عن اللعب وابدى انزعاجه بسبب الإصابة قبل أن ينتقل إلى الفقرة الثانية من المقلب مع المذيعة سارة مراد، والتي أجرت لقاء وهميا معه في الحلقة بعد إقناعه إنها للترويج لأحدث فعاليات موسم الرياض.

وعاش حمادة هلال تجربة مرعبة في برنامج "رامز عقله طار" بعد انتهاء أول فقرتين في البرنامج، ودخوله الكبسولة الهوائية لتجربتها، قبل أن يصدم بتعطلها في الهواء ويدفعه رامز جلال منها، وسيطر الخوف على حمادة هلال داخل الكبسولة، ودخل في نوبة صراخ متواصلة، خاصة في لحظة سقوطه في حمام السباحة قبل أن يكتشف المقلب في النهاية.

وعلق الفنان حمادة هلال بعد وقوعه في المقلب "رامز عقله طار"، مع الفنان رامز جلال، ونشر صورة تجمعه برامز عبر صفحته الشخصية على الإنستغرام معلقا عليها: "اعمل ايه صاحبي الله يسامحك يا رامز".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hamada Helal (@hamadahelaleg)

ويواصل النجم رامز جلال تقديم مغامراته السنوية من خلال مقالبه، ويقدم هذا العام برنامج "رامز عقله طار"، وﯾﺑدأ اﻟﻣﻘﻠب ﺑﺎﺳﺗﺿﺎﻓﺔ ﻓرﯾﻖ اﻟﺑرﻧﺎﻣﺞ ﻷﺣد ﻧﺟوم اﻟﻔن أو اﻟرﯾﺎﺿﺔ أو اﻹﻋﻼم، حيث يتم ﺗوﺻﯾله إﻟﻰ ﻣﻛﺎن ﻣﺎ في مدينة الرياض، حيث يتعرض لمغامرة غير متوقعة، ومن هنا ﺗﺑدأ اﻹﺛﺎرة واﻟرﻋب ﻟﻠضيف، ما يزيد من فزعه وخوفه.

 

 

قد يعجبك ايضاً

قد يعجبك ايضاً