دنيا سمير غانم ترد على رسائل التهاني من زوجها والنجوم في عيد ميلادها
مشاهير أخبار المشاهير
02 يناير 2022 9:46

دنيا سمير غانم ترد على رسائل التهاني من زوجها والنجوم في عيد ميلادها

avatar خلدون ضامر

احتفل نجوم الفن والإعلامي رامي رضوان بعيد ميلاد زوجته الفنانة دنيا سمير غانم السابع والثلاثين.

ونشر رامي رضوان صورة تجمعه بزوجته دنيا وعلق عليها: “ ”أسعد عيد ميلاد يا حبيبتي.. أنا محظوظ لوجودك في حياتي“.

وقدم الفنان حسن الرداد، زوج شقيقتها إيمي، التهنئة لها وقال:“عيد ميلاد سعيد أختي، إن شاء الله تكون سنة جميلة وكلها خير وصحة وسعادة“.

2022-01-271242150_384413710148246_7888557764590693877_n

وتلقت دنيا رسائل التهاني من زميلاتها النجمات بينهن ليلى أحمد زاهر، ومها الصغير، وريهام أيمن، وشيماء سيف التي كتبت لها:“كل سنة وانتي حبيبتي وأختي وصاحبتي، وعقبال مليون سنة وانتي سعيدة يارب، بحبك أوي يا دودي“.

واحتفلت الفنانة هنا الزاهد، وكتبت:“أتمنى لك سعادة أبدية لأنك تستحقين ذلك، عيد ميلاد سعيد للجميلة من الداخل والخارج“.

ونشر المنتج هشام جمال، مجموعة من الصور له برفقة دنيا وأسرتها وقال:“ كان المفروض صور كتير تكون موجودة في البوست ده زي كل سنة، بس للاسف تقريبا كل حاجة اتأجلت بسبب السنة الاصعب عليكي وان شاء الله السنة الجديدة هتكون احسن بكتير..ربنا يصبرك يا دنيا ويرحم اكتر اب وام جمال ومحترمين شفتهم، اللي جابوا لينا اكتر واحدة موهوبة في الدنيا“.

وردت دنيا سمير غانم على رسالة هشام جمال لها، ووجهت رسالة للجمهور وقالت:“ الحمد لله على كل حاجة وان شاء الله يا رب السنة الجديدة تكون خير علينا كلنا وربنا يعوضنا“.

فيما احتفلت الفنانة دنيا سمير غانم بعيد ميلادها بشكل مختلف؛ إذ أدت مناسك العمرة برفقة شقيقتها إيمي سمير غانم.

ونشرت الأخيرة عدة صور وفيديوهات من رحلة العمرة، وعلقت دنيا سمير غانم على صورها في العمرة وقالت: ”النهاردة كان يوم صعب أوي عليا وعلى إيمي، لكن الحمد لله ربنا كتب لنا عمرة ودعينا من قلبنا لحبايبنا الغاليين بابي ومامي، ربنا يرحمهم يا رب، ودعينا لكل شخص من الجمهور العظيم اللي دعالنا في أزمتنا، ربنا يخليكوا لينا ويحفظكم وبتنمالكم سنة سعيدة مليانة بالخير والرضا والحب“.

2022-01-FIAv6kCXEAEhjDl

وعبر خاصية ”الستوري“ في ”إنستغرام“، نشرت دنيا صورة تجمعها بشقيقتها إيمي من داخل المسجد الحرام، شكرت من خلالها جمهورها الذي عايدها، وقالت: ”شكرا لكل النعم اللي على شكل جمهور اللي تعبوا نفسهم وعملوا فيديوهات جميلة أوي عشان عيد ميلادي، أنا بشكركم من كل قلبي“.