أخبار النجوم

إيناس عز الدين تكشف سبب عدم إقامة حفل زفاف.. وترد على متابع استفزها

كشفت المطربة المصرية إيناس عز الدين، عن سبب إقامتها حفل زفافها "على الضيق"، حسب وصفها، خاصة بعدما تسبب ذلك الأمر في غضب العديد من الأشخاص منها. ونشرت إيناس؛ عبر "إنستغرام"، قائلة: "ناس كتير زعلانين إننا ما عزمناهمش بس والله إحنا عملنا كتب كتاب على الضيق جداً من غير أي مدعوين نهائياً وجلسة تصوير فقط". وتابعت: "مش لازم الفرحة تبقى بديشيليون جنيه أول فرح لينا من ٨ سنين صرفنا وكلفنا وفيلا وحمام سباحة وديكورات وفساتين ومعازيم ورقص وغناء وبيتنا اتخرب في فرح". وأردفت: "الزمن خلانا نشوف أن مش كل اللي كان بيمثل أنه فرحان لينا كان فرحان بجد والمرة دي إحنا

كشفت المطربة المصرية إيناس عز الدين، عن سبب إقامتها حفل زفافها "على الضيق"، حسب وصفها، خاصة بعدما تسبب ذلك الأمر في غضب العديد من الأشخاص منها.

ونشرت إيناس؛ عبر "إنستغرام"، قائلة: "ناس كتير زعلانين إننا ما عزمناهمش بس والله إحنا عملنا كتب كتاب على الضيق جداً من غير أي مدعوين نهائياً وجلسة تصوير فقط".

وتابعت: "مش لازم الفرحة تبقى بديشيليون جنيه أول فرح لينا من ٨ سنين صرفنا وكلفنا وفيلا وحمام سباحة وديكورات وفساتين ومعازيم ورقص وغناء وبيتنا اتخرب في فرح".

وأردفت: "الزمن خلانا نشوف أن مش كل اللي كان بيمثل أنه فرحان لينا كان فرحان بجد والمرة دي إحنا فرحنا ببعض ولبعض واللي بيحبونا بجد حبهم واصل لينا حتى لو كانوا بعيد ومش معانا فشعورهم تجاهنا واصلنا وحاسينه".

ولم يلق تبرير إيناس قبولاً لدى بعض متابعيها، حيث هاجمها أحدهم قائلاً: "كتب الكتاب عالضيق طب شوفوا حاجة نقتنع بيها مش تعكوا بيها الدنيا"، وردت عليه قائلة: "مش لازم أصلاً تقتنع أصلك مش هتحاسبنا بس ده اللي حصل عايز تصدقه صدق مش عايز ولا فارق اقتناعك من عدمه".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ناس كتير زعلانين اننا ما عزمناهمش بس والله احنا عملنا كتب كتاب على الضيق جداً من غير اي مدعوين نهائياً و جلسة تصوير فقط بتوقيع المصور الجميل @_kareemyoussef و شعري اخويا و صديقي @nader_turky_official_ والفستان التحفة البسيط @yasmensalehcouture و اللينسيز الطبيعية جداً من القمر @samah_elawady اما بقى الميك اب فهو عمايل ايديا و حياة عينيا 🙈 مش لازم الفرحة تبقى بديشيليون جنيه اول فرح من لينا من ٨ سنين صرفنا وكلفنا و فيلا وحمام سباحة وديكورات و فساتين و معازيم و رقص وغناء وبيتنا اتخرب في فرح 😂😂😂 و الزمن خلانا نشوف ان مش كل اللي كان بيمثل انه فرحان لينا كان فرحان بجد والمرة دي احنا فرحنا ببعض و لبعض واللي بيحبونا بجد حبهم واصل لينا حتى لو كانوا بعيد ومش معانا فشعورهم تجاهنا واصلنا و حاسينه ❤️❤️❤️

A post shared by Enasezzeldeenofficial (@enasezzeldeenofficial) on

وكانت نجمة "آراب أيدول" إيناس عز الدين، قد أعلنت عودتها رسميًا إلى طليقها الفنان أحمد قمر، وذلك بعد مرور عامين ونصف العام على انفصالهما، والذي جاء في هدوء تام ودون خلافات، حيث أكدت حينها أنها انتهت علاقتها معه كزوجة ولكنها ستستمر كصديقين.

وفاجأت إيناس جمهورها على موقع "إنستغرام"، بصورة لها بملابس الزفاف، واكتفت بالتعليق عليها بعنوان أغنية "والفرصة التانية بنستناها"، وهي تتر مسلسل "فرصة تانية" للفنانة ياسمين صبري، وغناء رامي صبري، وسط احتفاء كبير من قبل متابعيها لعودتها لزوجها السابق؛ إذ سارعوا في تقديم التهاني والتبريكات لها، فرحًا بالنبأ السار.

وكانت الفنانة قد أعلنت في منتصف مارس 2018 المنصرم؛ انفصالها بكل "ود وهدوء" عن زوجها أحمد قمر، قائلة إن فشلهما في الحياة كزوجين، لا يعني الانفصال النهائي، وأنهما اتفقا على أن يظلا صديقين إلى الأبد.

 


 

قد يعجبك ايضاً

قد يعجبك ايضاً