دينا الشربيني تردّ على مُنتقدي شكله...

أخبار النجوم

دينا الشربيني تردّ على مُنتقدي شكلها.. وتؤكّد: بيصعبوا عليّا أهلي!

علّقتْ الفنانة المصرية، دينا الشربيني، لأوّل مرّة على الانتقادات، والتنمّر، الذي تعرّضتْ له، بعد ظهورها في مهرجان الجونة السينمائيّ. وقالت دينا: "أنا فيا ميزة حلوة أوي إني ما بضايقش نفسي خالص.. والله العظيم أنا طول عمري في حالي لا عمري ادخلت في حياة حد وعمري ما علقت على شكل حد". وتابعتْ في تصريحات تلفزيونية: "في تعليقات بتضحكني.. يعني مرة حد كتب الحق السلعوة فكت.. بس بيصعب عليا بابايا ومامتي عشان فعلا بيضايقوا من الي بيتقال عليا". وأوضحتْ: "كل واحد على حسب تربيته يعني أنا أهلي مربيني إني مقولش على حاجة وحشة.. واللي اتربيت عليه الناس عملت فيا عكسه خالص". واستطردتْ

علّقتْ الفنانة المصرية، دينا الشربيني، لأوّل مرّة على الانتقادات، والتنمّر، الذي تعرّضتْ له، بعد ظهورها في مهرجان الجونة السينمائيّ.

وقالت دينا: "أنا فيا ميزة حلوة أوي إني ما بضايقش نفسي خالص.. والله العظيم أنا طول عمري في حالي لا عمري ادخلت في حياة حد وعمري ما علقت على شكل حد".

وتابعتْ في تصريحات تلفزيونية: "في تعليقات بتضحكني.. يعني مرة حد كتب الحق السلعوة فكت.. بس بيصعب عليا بابايا ومامتي عشان فعلا بيضايقوا من الي بيتقال عليا".

وأوضحتْ: "كل واحد على حسب تربيته يعني أنا أهلي مربيني إني مقولش على حاجة وحشة.. واللي اتربيت عليه الناس عملت فيا عكسه خالص".

واستطردتْ حديثها، قائلة: "الي هيجنني إني لما بنزل الشارع بلاقي دعم من الناس حلو أوي فبسألهم أمال مين اللي بيشتمني؟ وبجد بشوفهم فرحانين إن هما قبلوني وده اللي بفرق معايا".

وأكّدتْ دينا، أنّها أكثر مرّة شعرتْ بحزن شديد من الانتقادات، التي تعرّضتْ لها، بسبب إطلالتها في مهرجان الجونة السينمائيّ، موضّحة، أنّها قبل المهرجان بيوم واحد، تعرّضت لوعكة صحية شديدة، نقلت على إثرها للمستشفى.

وأضافتْ، أنّ التزامها بالمهرجان، والمشاركة في أغنية الافتتاح، أجبراها على التّواجد رغم مرضها، مشيرة، إلى أنّ وجهها الشّاحب، ونحافتها كانا بسبب تلك الوعكة الصّحيّة.

 

 


 

قد يعجبك ايضاً