هنا الزاهد تكشفُ عن موعد زفافها.. و...

أخبار النجوم

هنا الزاهد تكشفُ عن موعد زفافها.. وهذا سبب التأجيل!

كشفتْ الفنانة المصرية، هنا الزاهد، عن موعد حفل زفافها، من الفنان أحمد فهمي، موضّحة، أنّه كان من المقرّر أنْ يُقام في شهر نوفمبر المقبل، إلا أنّه تمّ تأجيله إلى ما بعد شهر رمضان. وعن سبب التأجيل، قالت الزاهد، في تصريحات تلفزيونية: "كان شهر 11 لكن للأسف عشان كل واحد فينا داخل شغل في رمضان وكده..فمكناش هنلحق.. عشان كده خلينا بعد رمضان". وعلقتْ هنا، على طريقة فهمي في التعامل مع السوشال ميديا وردوده على التعليقات المُسيئة، قالت: "لسة إمبارح كنت بقوله أنا اللي هعملك بلوك.. هو ما بيحبش حد يتطاول.. فهو لما بيلاقي حد كده بيرد وهو الصراحة عنده حق.. بس

كشفتْ الفنانة المصرية، هنا الزاهد، عن موعد حفل زفافها، من الفنان أحمد فهمي، موضّحة، أنّه كان من المقرّر أنْ يُقام في شهر نوفمبر المقبل، إلا أنّه تمّ تأجيله إلى ما بعد شهر رمضان.

وعن سبب التأجيل، قالت الزاهد، في تصريحات تلفزيونية: "كان شهر 11 لكن للأسف عشان كل واحد فينا داخل شغل في رمضان وكده..فمكناش هنلحق.. عشان كده خلينا بعد رمضان".

وعلقتْ هنا، على طريقة فهمي في التعامل مع السوشال ميديا وردوده على التعليقات المُسيئة، قالت: "لسة إمبارح كنت بقوله أنا اللي هعملك بلوك.. هو ما بيحبش حد يتطاول.. فهو لما بيلاقي حد كده بيرد وهو الصراحة عنده حق.. بس مايردش أوي كده..براحة".

وسبق وأنْ قامتْ الفنانة المصرية، هنا الزاهد، بتهديد فهمي، بغلق حسابه على إنستغرام، موضّحةً، أنّها من قامتْ بتدشين الصفحة له في أوّل مقابلة لهما، ولكنّها فوجئتْ أنّه يدخل في مشادّات مع المتابعين، ويقوم بالرّدّ بشكل هجوميّ، على التعليقات السيئة.