أخبار النجوم

زميل دينا الشربيني يتراجع عن تأكيد ارتباطها بعمرو دياب ويحذف كلامه

زميل دينا الشربيني يتراجع عن تأكيد...

محتوى مدفوع

بعد تأكيد الممثل عمرو عبدالعزيز زواج زميلته الفنانة الشابة دينا الشربيني من المطرب عمرو دياب من خلال تدوينه نشرها على حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك،عاد وتراجع نافيا أن يكون مقصده تأكيد زواجهما ليس هذا فحسب بل قام بحذف تدوينته السابقة فكتب قائلا: "يا جماعه للتوضيح أنا قريت خبر على النت في موقع بابارتزي كان الموقع بيقول بالنص أنهم أتجوزا ده كل اللي أنا قريته وبناء عليه قولت لو أتجوزا نقولهم ألف مبرووووك ونهنيم والناس اللي مدايقه ماتقولش كلمه وحشه في حق حد وتسكت أحسن". وأضاف: "والله دة كل اللي أنا قولته فقط لا غير وسواء أتجوزوا أو ماتجوزوش

بعد تأكيد الممثل عمرو عبدالعزيز زواج زميلته الفنانة الشابة دينا الشربيني من المطرب عمرو دياب من خلال تدوينه نشرها على حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك،عاد وتراجع نافيا أن يكون مقصده تأكيد زواجهما ليس هذا فحسب بل قام بحذف تدوينته السابقة فكتب قائلا:

"يا جماعه للتوضيح أنا قريت خبر على النت في موقع بابارتزي كان الموقع بيقول بالنص أنهم أتجوزا ده كل اللي أنا قريته وبناء عليه قولت لو أتجوزا نقولهم ألف مبرووووك ونهنيم والناس اللي مدايقه ماتقولش كلمه وحشه في حق حد وتسكت أحسن".

وأضاف: "والله دة كل اللي أنا قولته فقط لا غير وسواء أتجوزوا أو ماتجوزوش والله أنا ماليش علاقة، أنا كل الي كان مدايقني فقط هو هجوم بعض الناس الي كتبت كلام وحش بس.. هوة دة كل الموضوع ليس أكثر ولا أقل".

وتعرض عمرو بعدما كتب هذه التدوينة لعتاب شديد من جمهوره لتدخله في الموضوع كما قال أحد متابعي عمرو عبد العزيز أنه سبق وأكد الزواج فعلا فلماذا يتراجع الآن والدليل أنه قال إنهما تزوجا على سنة الله ورسوله.

وكان عمرو عبدالعزيز قد نشر تأكيدا لزواج الفنانين قائلا: "رسالة للي بيهروا في موضوع عمرو دياب ودينا الشربيني.. أنتوا مالكوا.. الي عنده كلمة حلوة يقول مبروك وربنا يبارك لهم يا رب.. والي معندوش يتلهى على عين أهله ويحط لسانه في بوقة.. وبعدين الراجل والست أتجوزوا على سنة الله ورسوله يعني مش متصاحبين ولا ضاربين ورقة عرفي يا ريت نبطل هري".

اترك تعليقاً