أخبار النجوم

كريم فهمي وزوجته.. كل هذا الحب!

كريم فهمي وزوجته.. كل هذا الحب!

وجّه الفنان المصري كريم فهمي رسالة في منتهى الرقة والرومانسية إلى زوجته "دانيا". إذ نشر كريم عبر حسابه إنستغرام، صورة أثناء احتفاله مع زوجته بعيد ميلاده، في ديسمبر الجاري، وعلّق عليها قائلا "بدأت معاكي المشوار ومحدش كان بيعرفني في أي مكان، وكانت البداية صعبة، استحملتي معايا كتير، ولسه بتستحملي عصبيتي بسبب قلقي على شغلي وتوتري، بتستحملي مزاجي المتقلب بسبب برضه الشغلانة المتعبة، أنا عارف إنك واقفة جنبي عشان شايفاني بشتغل الشغلانة اللي بحبها، اللي إنتي شايفة من وراها تعب كبير، ربنا يخليكي ليا، أنا وكاميليا ونعومي، وتفضلي تستحملينا كده على طول.. بحبك". بدأت معاكي المشوار و محدش كان بيعرفني في

وجّه الفنان المصري كريم فهمي رسالة في منتهى الرقة والرومانسية إلى زوجته "دانيا".

إذ نشر كريم عبر حسابه إنستغرام، صورة أثناء احتفاله مع زوجته بعيد ميلاده، في ديسمبر الجاري، وعلّق عليها قائلا "بدأت معاكي المشوار ومحدش كان بيعرفني في أي مكان، وكانت البداية صعبة، استحملتي معايا كتير، ولسه بتستحملي عصبيتي بسبب قلقي على شغلي وتوتري، بتستحملي مزاجي المتقلب بسبب برضه الشغلانة المتعبة، أنا عارف إنك واقفة جنبي عشان شايفاني بشتغل الشغلانة اللي بحبها، اللي إنتي شايفة من وراها تعب كبير، ربنا يخليكي ليا، أنا وكاميليا ونعومي، وتفضلي تستحملينا كده على طول.. بحبك".

وكان "كريم" قد عبّر أكثر من مرة عن حبه لزوجته وأم ابنتيه كاميليا ونعومي عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

يذكر أن آخر أعمال "كريم" هو فيلم "حسن وبقلظ" الذي قام ببطولته بمشاركة الفنان الكوميدي علي ربيع ويسرا اللوزي، وحقّق نجاحا كبيرا قبل أن يتم تسريبه وقرصنته على الإنترنت.

اترك تعليقاً