كارمن سليمان تفاجئ جمهورها بمسابقة...

مشاهير

كارمن سليمان تفاجئ جمهورها بمسابقة من نوع خاص!

أكثر من سنة و نصف السنة بعد إصدار آخر فيديو كليب لها، تفاجئ النجمة المصرية كارمن سليمان متابعيها بمسابقة على منصات السوشيال ميديا، تدعو فيها المعجبين إلى المشاركة للفوز بدعوة لحضور حفل خاص بمناسبة إطلاق مشروعها الموسيقي الجديد. https://www.instagram.com/p/B50hV5DJC0G/?igshid=1uvrlk1sm0vuu يلاحظ من خلال الصور المنشورة على منصات السوشيال ميديا، أن الفنانة كارمن تعود بحلة جديدة وأن مشروعها واعد. نحن متشوقون لمعرفة التتمة، الحدث سيكون يوم الخميس الـ 12 من ديسمبر بالقاهرة.. انتظروا المفاجأة!

أكثر من سنة و نصف السنة بعد إصدار آخر فيديو كليب لها، تفاجئ النجمة المصرية كارمن سليمان متابعيها بمسابقة على منصات السوشيال ميديا، تدعو فيها المعجبين إلى المشاركة للفوز بدعوة لحضور حفل خاص بمناسبة إطلاق مشروعها الموسيقي الجديد.

View this post on Instagram

I’m looking for the right kind of funny 💥😉 مينفعش حدث ويوم مهم يعدي ومتكونوش جنبي فيه، هكون مبسوطة لو شوفتكم قريب، اقروا الكلام اللي جاي عشان تعرفوا هنتقابل إزاي 🔥 ‎-جاوبوا على سؤال المسابقة : ‎لو كليوباترا كانت عايشة معانا دلوقتي، في رأيكم هتحب مين أو مين ممكن يكون الكراش بتاعها؟ 😂🙄 سيبوا كومنت تعليق على البوست ده واعملوا منشن لـ ٣ أصحابكم عشان يشاركوا، وما تنسوش تعملوا منشن للشخص اللي شايفينه #كراش_كليوباترا 👑 لو عنده حساب على السوشيال ميديا أو لسه عايش 😂😂 اشتركوا في قناة اليوتيوب بتاعتي وأنا هختار ٥ إجابات وأصحابها هيكسبوا دعوة لشخصين عشان نحتفل مع بعض بنزول الفيديو كليب الجديد 🎬🔥 Terms and conditions apply .

A post shared by Carmen Soliman (@carmensoliman) on

يلاحظ من خلال الصور المنشورة على منصات السوشيال ميديا، أن الفنانة كارمن تعود بحلة جديدة وأن مشروعها واعد.

نحن متشوقون لمعرفة التتمة، الحدث سيكون يوم الخميس الـ 12 من ديسمبر بالقاهرة.. انتظروا المفاجأة!

img