مشاهير

وداد سيري تصدم جمهورها بوزنها الحقيقي.. وتعترف: جسمي ليس "سكسي"

وداد سيري تصدم جمهورها بوزنها الحقي...

قررت الفنانة المغربية وداد سيري، متسابقة برنامج "أرب جوت تالنت"، أن ترد على الاتهامات الموجهة إليها بارتداء ملابس مثيرة وشبه عارية، قائلة: "أنا طبعا مش أقول لا والله أنا ما بلبس هذا النوع من الملابس وفيه غيري يلبسون أكثر من كده". وأضافت، خلال مقطع فيديو عبر تطبيق "سناب شات": "أنا نوع جسمي مش هو الجسم السكسي الجذاب.. أشوف أي شخص يعجب بجسمي أنه ده نوع من المجاملة". وتابعت سيري: "عشان زي ما قولنا جسمي مش موجود فيه المواصفات المثيرة.. يبقى أنا ألبس اللي ألبسه ومش هيبان أوفر.. لأن جسمي صغير ووزني ٤٤ كيلو فقط". واختتمت الفنانة المغربية: "انا لو أتمشى

قررت الفنانة المغربية وداد سيري، متسابقة برنامج "أرب جوت تالنت"، أن ترد على الاتهامات الموجهة إليها بارتداء ملابس مثيرة وشبه عارية، قائلة: "أنا طبعا مش أقول لا والله أنا ما بلبس هذا النوع من الملابس وفيه غيري يلبسون أكثر من كده".

وأضافت، خلال مقطع فيديو عبر تطبيق "سناب شات": "أنا نوع جسمي مش هو الجسم السكسي الجذاب.. أشوف أي شخص يعجب بجسمي أنه ده نوع من المجاملة".

وتابعت سيري: "عشان زي ما قولنا جسمي مش موجود فيه المواصفات المثيرة.. يبقى أنا ألبس اللي ألبسه ومش هيبان أوفر.. لأن جسمي صغير ووزني ٤٤ كيلو فقط".

واختتمت الفنانة المغربية: "انا لو أتمشى في البكيني ما حدا هيبصلي لأني نحيفة جسمي جسم طفلة... بينما في ناس تانية لو لبست أي شيء هتبان أوفر".

شاهدي الفيديو..

اترك تعليقاً