إيمي سمير غانم تتفاعل مع مطالب الجمهور بعودتها: بحبكوا جدا
إيمي سمير غانم تتفاعل مع مطالب الجمهور بعودتها: بحبكوا جداإيمي سمير غانم تتفاعل مع مطالب الجمهور بعودتها: بحبكوا جدا

إيمي سمير غانم تتفاعل مع مطالب الجمهور بعودتها: بحبكوا جدا

تفاعلت الممثلة المصرية الشابة، إيمي سمير غانم، مع الجمهور الذين طالبوا بعودتها مجددًا إلى الساحة، معربين عن اشتياقهم لها بعد غيابها على مدار عام تقريبًا، وتحديدًا منذ الإعلان عن وفاة والديها العالم الماضي.
ووثقت إيمي مقطع فيديو عبر حسابها في إنستغرام مجمعا لتعليقات الجمهور لها، وعلقت عليها قائلة: "شكرا من قلبي على الحب ده، بحبكوا جدا"
وكانت شقيقتها الكبرى دنيا سمير غانم قد سبقتها بالعودة إلى الأضواء مجددًا، حيث قدمت أغنية دعمًا للسياحة في مصر مؤخرًا، كما تترقب عرض فيلمها الجديد "تسليم أهالي" في دور السينما يوم الثالث من أغسطس/آب المقبل، فيما قدمت إيمي الدعم الكامل لشقيقتها بعد عودة أعمالها.


وكان الممثل حسن الرداد زوج إيمي قد أكد قبل أشهر قليلة أن زوجته ستعود مجددًا إلى الساحة، وقال إنه يحضر للعودة بفيلم سينمائي معها قريبا بعد غيابهما معا فنيا لمدة 4 سنوات.
وتحظى الشقيقتان دنيا وإيمي سمير غانم بمحبة كبيرة عند الجمهور، لذلك دائما ما يترقبون أي نشاط لهما، وتحظيان بمتابعة كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي.
وعلق أحد الأشخاص، على فيديو إيمي سمير غانم: "بحبك أوي يا إيمي، وحشتنيا أوي ارجعلنا بسرعة بقا، غيابك أثر علينا، كل يوم بنصحى على أمل نسمع أي خبر عنك عشان نطمن عليكي، بجد وحشتنيا بطريقة فظيعة عارفين، إنك قوية وواثقين إنك هترجعلنا تاني، بس بسرعة وإحنا معاكي وهنفضل ندعمك".
وأضاف آخر: "الحكاية بدأت معايا من 2017 أنا طول عمري بحبك يا إيمي بس جيت الوقت ده بجد بموت في حاجة اسمها إيمي سمير غانم بقيت ببحث عنك كتير بقيت بتفرج على كل أعمالك بقيت مبحبش في الدنيا قدك، بجد إنتي كل حياتي".


وقال شخص ثالث: "يا إيمو بجد عمري ما فوتلك عمل بقيت بحب أشوفك، أسمع صوتك من كتر ما بحبك بجد إنتي كل حياتي، عشان إنتي فنانة مجاش ولا هيجي زيها، ابداً أنا فتحت بيدج الفن اللي أنا عملاها عشان أشجعك".
وعلق أحدهم: "وحشتينا يا إيمي أوي عايزين نشوفك تاني زي الأول وحشتنا ضحكتك، وعايزين نشوقك مبسوطة جدا وسعيدة في حياتك وياريت تطلعي لايف مع حسن ويارب تفضلوا سعداء في حياتكم يارب".

Related Stories

No stories found.
logo
فوشيا
www.foochia.com