رنا سماحة توثق مشاهد من زفافها في أغنيتها الجديدة بظهور تامر حسني
رنا سماحة توثق مشاهد من زفافها في أغنيتها الجديدة بظهور تامر حسنيرنا سماحة توثق مشاهد من زفافها في أغنيتها الجديدة بظهور تامر حسني

رنا سماحة توثق مشاهد من زفافها في أغنيتها الجديدة بظهور تامر حسني

طرحت النجمة المصرية رنا سماحة، أول أعمالها الفنية التي تجمعها بزوجها الملحن سامر أبو طالب، بعد أن عادا لبعضهما مؤخًرا وانتهاء خلافهما الذي كاد يصل للطلاق.

واستعانت سماحة بمقاطع من حفل زفافهما في كليب الأغنية الجديدة "شكرا"، لكن المفاجأة كانت بظهور تامر حسني وساندي ومصطفى حجاج في الفيديو.

ونشرت الفنانة المصرية مقطعا من الأغنية عبر حسابها بموقع إنستغرام، وعلقت عليه بكتابة الكلمات الأولى للأغنية قائلة: "م النهاردة خلاص شكرًا.. لف وحركات لأ.. ده زمان وجبر"، والأغنية من كلمات أحمد حسن راؤول، ألحان سامر أبو طالب، و توزيع عمرو الخضري.

فيما طرحت رنا سماحة، فيديو كليب الأغنية كاملا عبر قناتها على موقع يوتيوب.




 


 

 



 

 


View this post on Instagram


 



 

 

 



 

 



 

 

 




 

 


A post shared by Rana Samaha (@ranasamaha)



وكانت الفنانة قد أعلنت انتهاء أزمتها العائلية مع زوجها الملحن سامر أبو طالب، بعدما بادر الأخير بنشر مقطع فيديو أبدى فيه اعتذاره عن أي خطأ وتقديره الكامل لزوجته وأم ابنه، وعدم قدرته على مواصلة الحياة دونها، ملمحا كالعادة إلى أن ما حدث كان بسبب الحسد والحقد، ووعد بألا يتكرر مرة أخرى.

ووثقت رنا مقطع الفيديو عبر حسابها بموقع إنستغرام وظهرت فيه مع زوجها سامر، وتم تصويره خلال حفل اكتشافهما نوع المولود.

وأرفقت الفنانة مع الفيديو رسالة من زوجها سامر أبو طالب، قال فيها: "أولا الحمد لله، ثانيا هقول الكلمتين الجايين دول لـ(أم مالك)، مراتى حبيبتى وأم ابنى اللى اكتشفت فى الفترة اللى فاتت دى أنى ماقدرش أعيش من غيرها ولا حتى بكون مبسوط فى أى حاجة حتى أبسط الأشياء هى لازم تكون فيها معايا بحبها أوى بجد ".

وأضاف سامر أبو طالب: "يمكن كنت أوقات بعند بس اكتشفت أنى فعلا ما ينفعش أكون غير ليها وهى ماتنفعش تكون غير ليا.. آسف لو زعلتك فى أى حاجة وربنا يباركلى فيكى ويحفظنا من كل شر ويبعد عنا الحسد والحقد واللى كارهين يشوفونا مرتاحين وهاديين، والحمدلله دائما وأبدا".

وتابع: "نيجى بقى لـ(برنس قلبى) ابنى وقرة عينى حبيبى وصاحبى وأخويا اللى لسه ماشوفتوش (مالك) مش هقولك غير أني بحبك ولما تيجى بالسلامة هقولك حاجات كتير أوى نفسى أقولهالك ومش هتفارق حضنى أبدا، بحبك يا رنا وبحبك يا مالك.. شكراً للناس اللى كانوا بيكتبولى كلمة حلوة عشان عاوزين يشوفونا تانى مع بعض".

وعلقت رنا على رسالة زوجها قائلة: "الحمدلله يا حبيبي ربنا يخلينا لبعض يا رب ويخليك ليا ولمالك يا رب ويبعد عننا أي حاجة وحشة.. عيشنا فترة صعبة والحمدلله أنها عدت، مفيش بنا أسف يا أبو مالك بس عارف لو عملت كده تاني.. ربنا ميحرمناش من بعض ويحفظ بيتنا ويكبر ويعمر بوجودك وسطنا يا رب أمين.. بحبك يا جوزي".

 




 


 

 



 

 


View this post on Instagram


 



 

 

 



 

 



 

 

 




 

 


A post shared by Rana Samaha (@ranasamaha)


Related Stories

No stories found.
logo
فوشيا
www.foochia.com