أحمد زاهر يحتفل بميلاد زوجته على أنغام أغنية عمرو دياب.. فكيف ردت؟
أحمد زاهر يحتفل بميلاد زوجته على أنغام أغنية عمرو دياب.. فكيف ردت؟أحمد زاهر يحتفل بميلاد زوجته على أنغام أغنية عمرو دياب.. فكيف ردت؟

أحمد زاهر يحتفل بميلاد زوجته على أنغام أغنية عمرو دياب.. فكيف ردت؟

احتفل الفنان المصري أحمد زاهر بعيد ميلاد زوجته هدى بطريقة رومانسية، حيث وثق مقطع فيديو تضمن صورهما وذكرياتهما على أنغام أغنية "تملي معاك" للنجم عمرو دياب، وذلك عبر حسابه في "إنستغرام".

ووجه زاهر رسالةً لزوجته، قائلاً: "دي الأغنية (تملي معاك) اللي حبينا بعض عليها.. تخيلي بعد كل السنين دي لسة بقولها لك، وهافضل أقولها لك لآخر العمر.. كل سنة وأنتِ طيبة يا أحلي دودو في الدنيا، وعقبال مليون سنة".

وأضاف: "النهاردة أجمل يوم لأنه اتولدتْ فيه أجمل إنسانة في الوجود، هدیة ربنا ليا، ربنا يخليكي ليا يا أجمل حبیبة وزوجة وصديقة وشریکة عمري وشریکة نجاحي وكل حاجة ليا في الدنيا، بحبك".

وردت زوجته هدى على رسالته قائلةً: "ربنا يخليك ليا ولبناتك يا سندنا وضهرنا في الدنيا دي.. وأنا كمان بعد السنين دي كلها لسة هفضل أقولك.. بحبك يا زيزو".




 


 

 



 

 


View this post on Instagram


 



 

 

 



 

 



 

 

 




 

 


A post shared by Ahmedzaherofficial1 (@ahmedzaherofficial1)



وكان أحمد زاهر وزوجته هدى زاهر قد احتفلا قبل أيام قليلة بتخرج ابنتيهما ليلى وملك زاهر، ونشر الثنائي مقاطع فيديو وصورا من أجواء الحفل.

وظهرت ليلى وملك زاهر وهما ترتديان زي التخرج من اللون الأزرق إلى جانب أصدقائهما.

وفاجأت ليلى أحمد زاهر الحضور بتقديم أغنية في حفل تخرجها، بينما توجه كل من والديها برسالة تهنئة عبّرا فيها عن سعادتهما بتخرج ابنتيهما.

وكتب أحمد زاهر رسالة بهذه المناسبة قائلا: "بناتي اتخرجوا النهاردة، حالة غريبة اول مرة احس بيها مشاعر كتير متلخبطه فرح و سعادة وفخر وخوف على بكرة ودموع مهو احنا المصريين نفرح او نحزن لازم نبكي مش عارف ليه، احاسيس كتيرة ومع بعض مره واحدة، بس بجد كنت طاير من الفرح الحمدلله و الشكر لله على كل السعادة اللي كنت فيها الحمدلله على تخرج ملك و ليلى وعقبال منى و نور وربنا يفرحكم كلكم بولادكم، ملك و ليلى بحبكم اوي و فخور بيكم قد الدنيا كلها".




 


 

 



 

 


View this post on Instagram


 



 

 

 



 

 



 

 

 




 

 


A post shared by Ahmedzaherofficial1 (@ahmedzaherofficial1)



كما نشرت هدى زاهر، زوجة أحمد زاهر، مجموعة صور ومقطع فيديو من أجواء حفل تخرج ابنتيها، فيما كانت المفاجأة نشرها فيديو لابنتها الكبرى ليلى التي أطلت على المسرح بفستان أبيض وأدت أغنية امام الحاضرين في الحفل باللغة الإنجليزية.

ووجهت هدى زاهر رسالة لابنتيها بمناسبة حفل تخرجهما، معربة عن فرحتها بهذه اللحظات وكتبت قائلة :"مش عارفة اوصفلكوا شعوري وانا شايفة بناتي بتخرجوا النهارده وهيدخلو مرحلة جديدة في حياتهم...سنين عمر وشقي وتعب ومذاكرة وشخط ونطر وذاكري وركزي واحفظي والتزمي وبلاوي زرقا كتير اكيد كل ام واب فاهميني .. لكن الحقيقة لحظة ماشفت بناتي بيتخرجوا وانا في شريط طوييييل بيعدي قدام عنيا في كل الي حكيتهولكم ده".

وأضافت:" شعوري متلخبط وحاسه احاسيس مش عارفة اوصفها ... كل الي بتمناه من قلبي في اللحظة دي ان ربنا يسعد كل الناس باولادها وبناتها ويشوفوهم في اعلى المراتب يارب ... مبروك حبيبات قلبي ونور عيوني بحبكم اوي وفخوره بيكم اوي".

 




 


 

 



 

 


View this post on Instagram


 



 

 

 



 

 



 

 

 




 

 


A post shared by Hoda Zaher (@hodazaher)


Related Stories

No stories found.
logo
فوشيا
www.foochia.com