أخبار النجوم

حسن الرداد يحسم الجدل حول حمل زوجته إيمي سمير غانم

حسن الرداد يحسم الجدل حول حمل زوجته...

محتوى مدفوع

قرر الفنان المصري حسن الرداد أن يحسم الجدل حول الأخبار التي انتشرت مؤخرًا من جديد، حول حمل زوجته الفنانة المصرية إيمي سمير غانم، خاصة بعد ظهورها في مهرجان الجونة بوزن زائد، مؤكدًا أنها ليست "حامل".  ورد الرداد على سؤال المذيع، في تصريحات تلفزيونية عندما سأله "وين البيبي؟"، قائلاً: "لسه مفيش بيبي.. لسه ربنا يسهل إن شاء الله". وأكد الفنان المصري أنه يرغب في إنجاب أطفال، معلقًًا: "زمان والواحد صغير كان بيفكر إنه يجيب ولد في الأول وبعدين البنات.. بس الواحد لما كبر شوية بقى يشوف إن الواحد لو ربنا رزقه بأطفال أهم حاجة تكون صحتهم كويسة". أما عن فكرة تحمله

قرر الفنان المصري حسن الرداد أن يحسم الجدل حول الأخبار التي انتشرت مؤخرًا من جديد، حول حمل زوجته الفنانة المصرية إيمي سمير غانم، خاصة بعد ظهورها في مهرجان الجونة بوزن زائد، مؤكدًا أنها ليست "حامل". 

ورد الرداد على سؤال المذيع، في تصريحات تلفزيونية عندما سأله "وين البيبي؟"، قائلاً: "لسه مفيش بيبي.. لسه ربنا يسهل إن شاء الله".

وأكد الفنان المصري أنه يرغب في إنجاب أطفال، معلقًًا: "زمان والواحد صغير كان بيفكر إنه يجيب ولد في الأول وبعدين البنات.. بس الواحد لما كبر شوية بقى يشوف إن الواحد لو ربنا رزقه بأطفال أهم حاجة تكون صحتهم كويسة".

أما عن فكرة تحمله مسؤولية طفل فقال: "والله مش متحمس للتجربة أوي.. بس هو لازم.. وأنا وإيمي أكيد نفسنا في أطفال.. لكن الصحيان بدري عشان المدارس والحاجات دي مش متحمس لها تمامًا".

اترك تعليقاً