أحمد الخميس ومشاعل الشحي يبتعدان عن...

أخبار النجوم

أحمد الخميس ومشاعل الشحي يبتعدان عن السوشال ميديا.. لهذا السبب!

كشف الإعلامي الإماراتي أحمد خميس عن سر اختفائه هو وزوجته الفنانة مشاعل الشحي عن السوشال ميديا طوال الفترة الماضية، مشيراً إلى أنهما أرادا أن يثبتا للجميع أنهما لم يعرضا حياتهما الشخصية للعالم كما اتهمهما البعض.  وقال في مقطع فيديو عبر حسابه في إنستغرام: "الناس بتسأل ليش أنت ومشاعل مختفيين إيش السالفة.. يا جماعة السبب أنني أنا وزوجتي وقفنا السوشال ميديا وبالأخص السناب شات، لأن الناس دائمًا بتقول علينا الكابل الإماراتي اللي بيعرضوا حياتهم الشخصية للعالم العربي.. لا ياحبايبي إحنا مش الكابلز اللي قاعدين تقولوا عليه". وتابع خميس: "إحنا السبب إني اختفينا عشان تعرفون إن إحنا مش بنعرض حياتنا الشخصية وإحنا

كشف الإعلامي الإماراتي أحمد خميس عن سر اختفائه هو وزوجته الفنانة مشاعل الشحي عن السوشال ميديا طوال الفترة الماضية، مشيراً إلى أنهما أرادا أن يثبتا للجميع أنهما لم يعرضا حياتهما الشخصية للعالم كما اتهمهما البعض. 

وقال في مقطع فيديو عبر حسابه في إنستغرام: "الناس بتسأل ليش أنت ومشاعل مختفيين إيش السالفة.. يا جماعة السبب أنني أنا وزوجتي وقفنا السوشال ميديا وبالأخص السناب شات، لأن الناس دائمًا بتقول علينا الكابل الإماراتي اللي بيعرضوا حياتهم الشخصية للعالم العربي.. لا ياحبايبي إحنا مش الكابلز اللي قاعدين تقولوا عليه".

وتابع خميس: "إحنا السبب إني اختفينا عشان تعرفون إن إحنا مش بنعرض حياتنا الشخصية وإحنا من زمان ما كنا بنعرض حياتنا الشخصية.. وعمرها ما صورنا حياتنا الخاصة بشكل يومي متل الكابلز الي تعرفونهم وموجودين".

واختتم: "آخر شيء أحب أقول لنسيبي الله يشفيك ويقومك بالسلامة.. ومشاعل ما بترد على تليفوناتي عشان مع أخوها هالحين.. اسمعيها مني وديري بالك خليكي قوية.. كله بيصير تمام وإنتو اقوى عيلة أنا شفتها بحياتي".