أخبار النجوم

هل كشف عمرو يوسف عن جنس مولوده عن طريق الخطأ؟

هل كشف عمرو يوسف عن جنس مولوده عن ط...

محتوى مدفوع

كشف الفنان المصري، عمرو يوسف، عن جنس مولوده الأوّل، من زوجته، الفنانة السورية، كندة علوش، موضحًا، أنّ مولودتهما الجديدة ستكون بنت. جاء ذلك، من خلال إجابته على سؤال المذيعة، في إحدى التصريحات التلفزيونية، حول اللّقب، الذي يطلقه عليه أصدقائه الآن، قائلًا: "هما لسة مش عارفين الاسم إيه.. عشان البنت لسة مجتش". ودافع عمرو عن زوجته كندة، معلقًا: "إحنا لا حاولنا نخفي ولا نخبي خبر الحمل.. والتركيز معانا لازم يكون ليه حدود برده.. وإحنا عشان بنشتغل في مجال الفن..الناس بتبقى عايزة تعرف أخبارنا.. قلنا إن المدام حامل". وتابع: "لو إحنا كنا نزلنا خبر الحمل من الأول.. كان في ناس هطلع تقولنا

كشف الفنان المصري، عمرو يوسف، عن جنس مولوده الأوّل، من زوجته، الفنانة السورية، كندة علوش، موضحًا، أنّ مولودتهما الجديدة ستكون بنت.

جاء ذلك، من خلال إجابته على سؤال المذيعة، في إحدى التصريحات التلفزيونية، حول اللّقب، الذي يطلقه عليه أصدقائه الآن، قائلًا: "هما لسة مش عارفين الاسم إيه.. عشان البنت لسة مجتش".

ودافع عمرو عن زوجته كندة، معلقًا: "إحنا لا حاولنا نخفي ولا نخبي خبر الحمل.. والتركيز معانا لازم يكون ليه حدود برده.. وإحنا عشان بنشتغل في مجال الفن..الناس بتبقى عايزة تعرف أخبارنا.. قلنا إن المدام حامل".

وتابع: "لو إحنا كنا نزلنا خبر الحمل من الأول.. كان في ناس هطلع تقولنا ليه بتقولوا من الأول الحاجات دي بتتحسد.. ولما قلنا دلوقتي طلعت ناس قالت هو إنتوا بتخبوا ليه هو إحنا هنحسدكم يعني..دايما مفيش حاجة بترضي حد".

اترك تعليقاً