أخبار النجوم

شيماء علي غاضبة وتردّ بقوّة على وصفها بـ "الأرنبة"!

شيماء علي غاضبة وتردّ بقوّة على وصف...

أعربتْ الفنانة الكويتية، شيماء علي، عن استيائها الشّديد من ردود أفعال بعض متابعيها، فور سماعهم خبر حملها، بمولودها الجديد، معلّقة: "أنا مصدومة من كمية الحقد اللي بقت موجودة في قلوب البشر". وأضافتْ في مقطع فيديو، عبر"سناب شات": "أنا بحياتي ما عرضت حياتي الأسرية على السوشال ميديا ولا حطيت صور عيالي.. لأني ما أحب هذا الشيء". وتابعتْ: "أكتر حاجة صدمتني وصف إحدى المتابعات لي بأنني أرنب وأخلف كل عام طفل جديد.. يعني أنا المفروض أعمل إيه؟ أقول لربنا مش عايزة الهدية دي لا تعطيني لأن الناس مش عاجبها". وأوضحتْ شيماء: "يعني أنتي لما تقولين علي أرنب كل سنة بولد.. أنتي مالك

أعربتْ الفنانة الكويتية، شيماء علي، عن استيائها الشّديد من ردود أفعال بعض متابعيها، فور سماعهم خبر حملها، بمولودها الجديد، معلّقة: "أنا مصدومة من كمية الحقد اللي بقت موجودة في قلوب البشر".

وأضافتْ في مقطع فيديو، عبر"سناب شات": "أنا بحياتي ما عرضت حياتي الأسرية على السوشال ميديا ولا حطيت صور عيالي.. لأني ما أحب هذا الشيء".

وتابعتْ: "أكتر حاجة صدمتني وصف إحدى المتابعات لي بأنني أرنب وأخلف كل عام طفل جديد.. يعني أنا المفروض أعمل إيه؟ أقول لربنا مش عايزة الهدية دي لا تعطيني لأن الناس مش عاجبها".

وأوضحتْ شيماء: "يعني أنتي لما تقولين علي أرنب كل سنة بولد.. أنتي مالك بتصرفي عليا ولا على ولادي؟.. أنتي إيه اللي مضايقك، قولي ربي أعطني مثل ما عطيتها سواء كنتي متزوجة أو مش متزوجة".

واختتمتْ: "صدقيني قسما بآيات الله.. الحقد والغل اللي في قلبك مش هتشوفي ظفر عيل.. وحتى لو عندك هيطلعوا عاقين لأن أنتي بداخلك سواد.. خافوا ربكم واتعظوا".

 

اترك تعليقاً