علامة أزياء عالمية تنصح هيدي كرم بانتقاء ملابسها

علامة أزياء عالمية تنصح هيدي كرم بانتقاء ملابسها

سميرة رضوان

استجابت الممثلة المصرية، هيدي كرم، للنصيحة التي وصلتها من إحدى العلامات العالمية للملابس، والمتعلقة باختيار هيدي لمصممي الأزياء التي تختار ملابسها من تصميمهم للحفاظ على صورتها.

وعلقت هيدي، عبر حسابها الرسمي على إنستغرام على صورتها وهي ترتدي تصاميم مختلفة من الأزياء، بالقول: “جالي تعليق من أحد البراندز الكبيره الانترناشيونال بيقول ايه التعليق ده.. بيقول إني لازم أنتقي الديزاينرز اللي بلبس من عندهم علشان الايمدج بتاعتي ..علشان انا لازم البس حاجات من ديزاينرز انترناشيونال أو على الاقل معروفين شويه”.

جالى تعليق من أحد البراندز الكبيره الانترناشيونال بيقول ايه التعليق ده …. بيقول اني لازم انتقي الديزاينرز اللي بلبس من عندهم علشان الايمدج بتاعتي ..علشان انا لازم البس حاجات من ديزاينرز انترناشيونال أو على الاقل معروفين شويه … عايز أقول إن أي ديزاينر مصري موهوب و عنده حاجه جديده و مختلفه انا هالبسها سواء كان معروف أو مغمور أو حتى أول مره يشتغل …لازم كلنا نساعد بعض و نساعد الناس الموهوبه اللي عايزه تعمل حاجه بجد و الأهم لازم كلنا نشجع منتجات بلدنا خصوصا لما تكون كويسه … ما حدش قال إن البراندز مش حلوه ..لا طبعا كلنا عارفين ان الغالي ثمنه فيه …بس كمان احنا عندنا ناس شطره و بتعمل حاجات مختلفه لازم نشجعها … #fashionista #fashionbloggers #lifestylebloggers #lifeisgood #egyptianactress #egyptianstars

A post shared by @heidykaram on

وكتبت أيضاً من خلال التعليق على صورتها، أن أي مصري موهوب ولديه شيء جديد ومختلف، سواءً كان معروفا أو مغمورا أو تجربة التصميم هي الأولى له، فإنها ستلبس من تصاميمه، وأكدت بالقول: “لازم كلنا نساعد بعض ونساعد الناس الموهوبه اللي عايزه تعمل حاجه بجد، والأهم لازم كلنا نشجع منتجات بلدنا خصوصا لما تكون كويسه… ما حدش قال إن البراندز مش حلوه.. لا طبعا كلنا عارفين إن الغالي ثمنه فيه… بس كمان إحنا عندنا ناس شاطره وبتعمل حاجات مختلفه لازم نشجعها”.

وكما حصدت كرم شهرة كبيرة في عالم التمثيل وتقديم البرامج، تمكنت في الوقت ذاته من تحقيق نجاح ملفت في عالم الموضة، بفضل أزيائها التي ترتديها سواء في حياتها اليومية أو من خلال تصويرها لبرنامج “نفسنة” الذي يذاع على قناة “القاهرة والناس”، أو أعمالها الفنية التي تُعرض لها حالياً، مثل مسلسل “اختيار إجباري” الذي يذاع على قناة “القاهرة والناس”، والجزء الرابع من مسلسل “هبة رجل الغراب” على قناة cbc.

للتصحيح أو إبداء أي ملاحظات: desk (at) foochia.com