أخبار النجوم

إيمان العاصي تحتفل بعيد ميلاد ابنتها وتنسى حبيبها

إيمان العاصي تحتفل بعيد ميلاد ابنته...

احتفلت الفنانة المصرية إيمان العاصي بعيد ميلاد ابنتها الوحيدة ريتاج، من طليقها المصري نبيل زانوسي. ونشرت إيمان عبر حسابها في إنستغرام، صورة حديثة لها مع ابنتها، معلقة عليها: "هدية ربنا ليا، ربنا يخليكي ليا يا أغلى حاجة، وأهم حاجة وكل حاجة، ربنا مش بيدي حد كل حاجة، بس بيكي إنتي ربنا إداني كل حاجة، الحمد لله على نعمته، الحمد لله عليكي، فرحة قلبي كل سنة وإنتي طيبة يا غالية، يا ضهري، ويا سندي". هدية ربنا ليا ربنا يخليكي ليا يا اغلي حاجه و اهم حاجه وكل حاجه ربنا مش بيدي حد كل حاجه بس بيكي انتي ربنا اداني كل حاجه

احتفلت الفنانة المصرية إيمان العاصي بعيد ميلاد ابنتها الوحيدة ريتاج، من طليقها المصري نبيل زانوسي.

ونشرت إيمان عبر حسابها في إنستغرام، صورة حديثة لها مع ابنتها، معلقة عليها: "هدية ربنا ليا، ربنا يخليكي ليا يا أغلى حاجة، وأهم حاجة وكل حاجة، ربنا مش بيدي حد كل حاجة، بس بيكي إنتي ربنا إداني كل حاجة، الحمد لله على نعمته، الحمد لله عليكي، فرحة قلبي كل سنة وإنتي طيبة يا غالية، يا ضهري، ويا سندي".

ويبدو من هذه الكلمات أن الفنانة المصرية قررت أن تعيش حياتها من أجل ابنتها، وأن تؤجل ارتباطها بحبيبها الفنان المصري طارق صبري، خشية حصول طليقها بعد زواجها على حضانة ابنتهما، وهو ما يفسره قولها "ربنا مش بيدي حد كل حاجة".

يذكر أنه يعرض لإيمان العاصي حاليا مسلسلها الجديد "السبع بنات"، والذي يشارك في بطولته علا غانم وريم البارودي وتارا عماد.

اترك تعليقاً