هنا شيحة.. "أحب أعيش من غير قيود"
هنا شيحة.. "أحب أعيش من غير قيود"هنا شيحة.. "أحب أعيش من غير قيود"

هنا شيحة.. "أحب أعيش من غير قيود"

نشرت الفنانة المصرية هنا شيحة عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي إنستغرام، صورة جديدة ومثيرة لها، وعلّقت عليها قائلة "أحب أعيش من غير قيود.. بره الصندوق من غير خوف.. لا يهزني ريح ولا حتى موج.. لا يبهرني جاه ولا ملكوت.. وسط البشر أنا ولا حاجة.. واحدة وسط الملايين.. شغلتي في البطاقة: ممثلة.. تحت الإضاءة أنا موجودة.. بس ده مش اختياري.. بجسد شخصيات من وحي كاتب.. بلبس كلمات وأحوّل حروف لبشر.. هي دي الشغلانة.. صعبة مفيش شك.. بنتوه إحنا الممثلين جوه الحواديت وبتاخدنا جوّاها.. ما اخترتش الشهرة واخترت الشغلانة..
شغلتي أجسد الملايين وأكون همّا.. وساعتها أنا مش بكون
بيلوموا عليّا شخصية نوسة؟ سجاج؟ إم_ إم؟ هالة؟
خضتهم.. فوقتهم.. عشان بشاور على خوفهم وسرهم وشرهم.. هي دي الشغلانة.. بحبها ومفيش في الحب اختيار.. بصيت في المرايا لقيت وشوش كتير جوايا..
يمكن لما يخلصوا.. أبطّل الشغلانة.. متستعجلوش ومتحكموش.. يمكن لما نبطل نحكي.. يخلص الكلام وتقعدوا ساكتين.. ساعة فضفضة.. من القلب للقلب.. كلنا بشر مفيش بينا ملاك".


وتلقّت الفنانة المصرية، التي أثارت الجدل بجرأتها في تجسيد دورها في فيلم "قبل زحمة الصيف"، والتي أعادت من خلاله المايوه إلى الشاشة المصرية بعد غياب طويل، العديد من التعليقات التي تعبر عن إعجابها بإطلالتها من ناحية، وبكلماتها من ناحية أخرى.

Related Stories

No stories found.
logo
فوشيا
www.foochia.com