كيف ردّت مي عزالدين على شائعة استخدامها الفوتوشوب لتنحيف خصرها؟
كيف ردّت مي عزالدين على شائعة استخدامها الفوتوشوب لتنحيف خصرها؟كيف ردّت مي عزالدين على شائعة استخدامها الفوتوشوب لتنحيف خصرها؟

كيف ردّت مي عزالدين على شائعة استخدامها الفوتوشوب لتنحيف خصرها؟

ردّت الفنانة المصرية مي عز الدين على اتهامات البعض لها باستخدام الفوتوشوب للظهور بخصر أنحف من الحقيقة، وذلك من خلال نشرها مقطع فيديو أثناء استعراضها خصرها النحيف عبر حسابها الرسمي على موقع "إنستغرام".

https://www.instagram.com/p/BdAoz1UhG79/

وعلقت مي: "الحمدلله وسطي ليس فوتوشوب.. كنت قلقانة يطلع فوتوشوب مش عارفة كنت هعيش إزاي.. أتجوز جرافيك ديزاينر علشان يعملي فوتوشوب طول ما احنا ماشيين في الشارع علشان الناس متفقسنيش ولا كنت هعمل إيه".

وتابعت: "يلا الحمد الله جت سليمة.. مشو الناس النفسية دي من هنا فيه دخلاء وسطنا يا جماعة.. ولا أقولكم إحنا نقفل عليهم الأكونت بليل و نضبطها".


وأضافت : "ومعلومة لأن الفقرة التانية اللي هيدخلو فيها من الآخر كده وخديها من واحدة خبيرة تجميل مهما عملتي تجميل ولا نحتي جسمك لو محافظتيش على أكلك وعشتي علي دايت مضبوط وتعبتي إنك تحافظي عليه برضه مش هيبقي شكل جسمك كده".

واختتمت حديثها: "والله جبتي جيرانك وشارعكو كله ينحت فيكي فبرضه ريحي نفسك إنتي أقفلي بوقك بس من الأكل و التعليق على الممثلات وخلق الله عموماً وكله هيبقي تمام بإذن الله ربنا هيكرمك آخر كرم".

Related Stories

No stories found.
logo
فوشيا
www.foochia.com